22 October 2007

Steve Hill Tallinnas


Reedel ja laupäeval olime siis Tallinnas Linnahallis Steve Hilli kuulamas. Seal toimus imede krusaad kaks päeva. See kogmus mida inineme saab koosolekutelt, on igal ühel isiklik. Paljude jaoks oli reedel väga hea koosolek, aga minu jaoks oli lihstalt hea. Ma tõesti lootsin, et see on imelisem, aga ei olnud. Kuid laupäeval oli see eest tohtult imeline koosolek. Jumal puudutas mind nii, et hakkasin naerma ja mu tuju oli elu hää. Sajad inimesed tulid päästepalvele, said terveks ja said täis Jumla vaimu. Jumal on imelisem kui iial arvata oskame.
Peale koosolekut nägin paari sõpra keda pole mitu aastat näinud. Läksin rääkima ka ühe sõbraga kes muidu on suht tõsine, aga kuna ma ise tohutult naersin ja alustasin üht sõna sada korda uuesti, hakkas ta ka mu kõrval naerma ja siis enamus ajast seal naersime :D Jumal on tohutult hea. Ta on imelisel kui me arvata oskame ja võib meid puudutada ka kodus. Me lihtsalt peame usaldama teda ja ta ilmutab end meile imelisemalt kui oskame iial arvata ;)

No comments: