01 January 2009

Aastavahetus

Noo minu aastavahetus möödub koos kallite noortega koguduses. Aga jah olen juba sellien tundlik tibi ja ma lihtsalt vajan kallistusi ja värki. Ja kui siis üks sõber soovis head uut aastat siis ta kallistas kõiki mu ümber ja mina olin ainuke kes kalli ei saanud. Juhtub :) Aga ilutulestik oli vägev. Me seisime selle kõige keskel ja kõik läks me peade kohal laiali. Sama vinge tunne oli ükskord olla virmaliste keskel kui nendest me ümber kuppel moodustus. Seekord moodustus ilutulestikust meie ümber kuppel. See oli ülimalt lahe elamus, kogemus. Ma küll mõnes mõtlen, et oleks võinud Võrru metosse minna aga samas ma ei kahetse, et siin olin. Meie noored siiski ju.
Ühele asjale jõudsin täna selgusele: et armastust ei oel mõtet oodata. Pigem elada niisama ja nautida elu. Armastust oodates jääd enne vanaks kui selleni jõuad. Mina ei kavatse enam seda oodata :) Eks näid kuhu nüüd elu keerdkäigud mind viivad.
Kallid kõigile kes loevad.

No comments: