02 March 2009

Hei hei

Vahepeal on väga palju juhtunud. Ma küll tegin akna mitmel korral lahti aga ei osanud midagi kirjutada. Elusõna noortetalvelaager oli vahepeal. See oli imeline aeg üksteiste tundmaõppimiseks ja lihtsalt osaduses olemiseks. Sõbrapäeva õhtu oli ka lahe. Tavalise õhtusöögi asemel oli tunne nagu oleksime olnud restoranis. Lauad olid kaetud ja käidi küsimas mida soovime süüa. See oli lahe aeg. Mulle meeldis see laager.
Nii mis veel vahepeal on olnud. Jesus Station oli. Rune rääkis ja see on ka üks vapustav aeg lihstalt suhtlemiseks. Nägin sõpru keda pole tükk aega näinud ja isegi mu õde jõudis sinna kohale :) Siis laupäeval pidas Heidi kallis oma sünnipäeva. Alguses oli kaks tundi bowlingus ja pärast läksime edasi Merle poole kus olime mingi kümnest poole üheni siis. Oii seal sai ka palju palju nalja.
Eile õhtul tulin lihstalt Tartusse. Ma ei tahtnud koju minna ja tulin siia. Homme või ülehomme koju. Eks näis millal täpselt. Tartu tulekuks olid mõned negatiivsed põhjused aga vähemalt sain eile õhtul kuhjaga naerda :)

Viimasel ajal meil palju kodukas räägitud sellest, et me peame olema positiivsed. Ütlesin, et ma ei suuda ju ka koguaeg positiivne olla eriti kui kästakse sellepeale sõber ütles, et ta ei käse vaid ta sunnib. Nagu mis vahe neil on. Lihtsalt pühapäevad juhtuvad olema mul negatiivsed tihti. Eile oli isaga tüli mis tegi mind väga emotsionaalseks ja värki. Vahest on tunne et võiks aastaks kuskile ära minna siis ma ei tüütaks kedagi ja ei käiks pinda teistele. Samas poleks põgenemine lahendus aga aastaks Iirimaale mõtlen küll minna. Saab raha teenida vb ja vennale külla. Oleks lahe.

Mõnes mõttes tundub mulle, et meie noored hakkavad laiali valguma. Ahti läheb sõjaväkke ja Kristo, Andre läheb ülikooli ja mind pole ka ilmselt tuleva aasta enam Põlvas. Samas ma seisan Jumala tõotustel ja sellel mida ta on mulle näidanud. Et sajad ja sajad noored saavad ülistama Jumalat ilma, et neid huvitaks mis ümber toimub. Ma pean saama üle oma kartusest ja astuma välja selle sammu Jumala tahtesse. Käies koos Jumalaga saavad asjad toimima ja imed juhtuma. Kui me usaldame 100% Jumalat saame nägema imesid. Käies koos temaga saame nägema muutusi. Uskudes jumala sõna täielikult saame kogema teda imelisematel viisidel kui ei eales varem. Vahest võib tunduda, et ta on kuskil kaugel ja teda üldse ei huvita meie mured ja jamad aga ta on armastavaim isa keda endale soovida võiks ja teda huvitab see, et meil läheks hästi. Lihstalt me ise eemaldume Jumalast ja arvame, et teame paremini või saame ise väga hästi hakkama aga ilma Jumalata on kõik sadamiljonteist korda raskem kui mitte võimatu. Seega peame elama Jumala tõotustel. Ta on tõotand meid mitte kunagi maha jätta ega hüljata, ta on tõotand meid alati armastada ja ta on tõotanud, et meie vajadused on täidetud tema rikkust mööda auga Kristuses Jeesuses. Nendel tõotustel peame elama ja peame tegutsema tema sõna järgi. Siis tulevad lahendused ja õnnistused saavad meid saatama igast küljest ja igal ajal ;)

Kalli-kalli

No comments: