18 January 2008

Nii, kell on mingi...eee...0.51 ja mina olen Mammuga kuskil iks kohas. Tulime jalutama, aga Mammu sai mingite sõpradega kokku ja nüüd siis istume siin tema sõprade pool. Njaaa. Mõtleisn, et lähen täna nii enam vähem normaalsel ajal magama, aga see jääb vist seekord jälle ära. Ei ma ausalt oleksin magama läinud õigel ajal või nii enam vähem normaalsel ajal. Aga elab üle. Viimased ööd on ka mingi hommikul alles magama jäädud. Nujaaa juhtub. Aga kool jääb vist jälle pooleli. Ma ei jõua seda küll kuidagi ära vastata. Kui jääb pooleli, otsin tööd kuni septembrini ja siis lähen Võrru täiskasvanutesse, siis ei ole suurt võimalust enam puududa. Ma tõesti tahan keskhariduse kätte saada. Aga jah eks näis mis saab. Ja kui jääbki pooleli, siis lõpetan keskkooli Elisaga samal aastal. Juhtub.
Tavaiks ma hetkel lõpetan, eks kunagi sisi kirjutan jälle ;]

No comments: