02 March 2008

Noniii.

Täna on juba teine märts. Vahepeal poel olndu aega kirjutada. Või pigem viitsimist. Nüüdseks olen siis ametlikutl akadeemilisel. Elan küll ühikas, aga suurt ei midagi muud. Kodus käin harva. Heal juhul nädalas korra kui sedagi. Nüüd kavatsen veel vähem käima hakata kuna mu asjad viidi sõna otseses mõttes toast välja, ühte teisse ruumi. Mis ma teen siin kodus? Tulen siia, et ema sõimamist kuulata? Kuulata seda kui vastik, loll, rõve, laisk, värdjas, paks, lehm, lits ja ma ei tea mida veel olen w? Noo täönan ei. Ma ei kavatse enam lasta kellegil, mitte kui kellegil oma psüühikat ära rikkuda. Niigi oli seda raske korda saada. Tänud selle koha pealt emale :)
Olen otsinud ka tööd Tartus. Aga kes ikka annab tööd 17 aastasele neiule, kellel on aind põhiharidus hetkel? Vähesed.
Ühikas ka suurt midgai teha pole. Mingi netis suht aind. Aga jah. Toanaabriga on ka see side katkenud mis varem oli. Kahju muidugi, aga võibolla ongi parem.
Nüüd ka midagi lõbusamat ja toredamat. Üks peäv tuli meil Kertiga tuju pilte teha. Tegiem siis meigi pähe ja soengud korda ja hakkasime igasugu pilte tegema. Ma olen alati arvanud et ma ei oska poseerida, aga mega lahedad pildid tulid välja, milelst osad ka reiti läksid. Mõni päev hiljem tegi järelduse või pigem jõudsin avastusele, et olen pätistunult tibistunud reidipede xD
Aim ö tšiinious . Yeeeah raait. Igatahes oli meil lõbus.
Eile jõudsin ka üle mitme nädala oma noortekale. Nii hea ol iseal olla. Tunne nagu kodus :) Aga teate, me olene trummid ostnud. Kui kõik kossu läksid ja ma Kirsti kallikesega maja peale jäin, ronisin ka trummide taha. Nagu elu hääää tunne oli. Te ei kujutagi ette kui hää. Ma olen alati tahtnud trumme mängida, aga poel julgust ega võimalust olnud. Ja siis eile oli. Ma isegi mängisin rütmi ja mu turmmimäng läks kohati ka lauluga kokku mida Kirsti mängis. Aga tahaks nagu rohkem õppida. Ma niii armastan seda trummide taga olekut, seda mängimist. Kõike. See on nagu nii super tunne. Armastan seda vist suht samapalju kui kunsti. :) Aga ma hetkeks lõpetaksin. Luban, et täiendan oma blogi õhtul jälle.

No comments: