08 January 2008

Sorry mul on päris pikk vahejäänud =) Ja vahepeal on ka palju juhtunud. Ma ei tea kui pikaks see siia kirjutades läheb, aga juhtunud on palju. Viimane mis kirjutasin, oli vist pulmade kohta. Aga jah terve laulatuse ajal olidmul pisarad silmis. Peale laulatust läksin Elu Sõna noorte jõulupeole. Oi seal oli lahe. Parim jõulupidu kus eales käinud olen. Kõigepealt oli ülistus ja siis Enar jagas sõna. Veidi Piiblist jõulude kohta. Seejärel oli meil näks ja söömine ja niisama olek. Siis hakkasid mängud pihta. kõigepealt oli Enar vs Noored kus oli 10 erinevat võistlust ja kokkuvõttes noored võitsid jas said kambapeale 500 kr. See mäng kestis tükk aega. Peale seda hakkas talendijaht. Anni ja tiina tantsisid tangot, Hanna-Kaisa, Elena ja Õilme laulsid ja Kristo ja Ander mängisid kitarri. Saime palju naerda ja hullutl lahe oli. Mina olin siis üks kohtunikest seal. Peale seda tuli jälle vaike paus. Siis hakkasime vist silmadepilgutamist mängima kui ma õigesti mäletan. See mäng kestis meil 2 tundi Kuid too hetk tundus nagu 10 minutit. Peale seda tahtsime hakata filmi vaatama, aga vanurid olid väsinud ja tahtsid koju minna. Seega hakaksime hoopis kingitusi jagama. Pool 1 öösel jõudsin koju. Nagu ülimega lahe õhtu oli.
Pühapäeval olin vist kodus ja siis esmaspäeval oli kodus jõuluaud ja kingitused. Selle aasta jõulud olid oodatudt paremad. Üle pika aja ei mäleta nii häid jõule. Lihtsalt super nagu. Oli küll veidi negatiiveseid pooli ka aga see selleks. Aga peale jõule oskasin haigeks jääda ja olin mitu päeva voodis.
Ja käes oligi aastavahetus. Mina veetsin selle aastavahetuse Võru Metodisti kirikus koos teiste noortega. Nagu parim aastavahetus oli üldse. Mängisime, sõime, käisime rakette vatamas, rääkisime ja chillisime niisama. Nagu ülihää. Hommikul kella poole kuue paiku jõudsime koju õega. Seejärel magasin öösel ja siis järgmine öö jäi magamatta ja siis unerežiim oli jällegist sassis. Ja nüüd on seda juba nii raske korda saada. Terve vaheaeg oli nii, et sain alles mingi 4-6 aeg hommikul magama. Ja nüüd jätkub smamoodi. Oi kuidas tahaks seda asja korda saada, sest kool ju ikkagi. Ja vaja asjad kõik ära vastata.

Ma tean, et teksti sai palju ja see pole veel kõik mis juhtus, aga see on lühikokkuvõte sellest mis toimus.

No comments: