08 July 2009

(=

Sorry I'm too tired today to write it also in english so that time it will be only estonian (=

Polegi teile vahepeal midagi kirjutanud millega tegelenud olen või kus käinud.
22-24 juuni oli meil oma noortetga väike laagri moodi asi. Oi Jumal on nii imeline. Mul ei olnud plaanis laagri minna, sest polnud raha ja siis laagri hommikul Ahti helistas ütles, et kui tahan saan siiski minna. See aeg seal oli nii imeline. Meil ei olnud mingit plaani või asja, et millal mida teeme. Pigem oli see selle jaoks, et Ahti ja Kristo sõjaväkke saata, omavahel lähedasemaks saada ja Jumalaga suhet lähedasemaks luua. See plaan ka õnnestus. Meil oli super ülistus ja head koosolekud. Ahti ja Enar jagasid sõna. Iga peäv oli meil hommikul ja õhtul neljalistes gruppides ka palve. Palvetasime siis üksteise soovide eest ja Noorte eest ja ürituste ja laagri eest. See oli imeline aeg kinnitumaks sügavamale Jumalas ja suurepärane võimalus tal meid endale lähedamale tõmbamiseks. Jaanipäeva õhtul käisime ka küla jaanitulel kahe ülistuslooga esinemas. Inimestele väga meeldis ja meile ka.
Kolmapäeval siis peale laagrit viis Ahti asjad kogudusse, mu maale, et saaksin paar asja võtta ja seejärel bussi peale, et saaksin minna edasi järgmisesse laagrisse. Oeh õhtul mulle jõudis kohale, et Ahti minema läheb. Ta nüüd sõjaväes. Mitte et ma vähe ei igatseks teda. Ta on eriline inimene kes külvab meid tohutult üles Jumala armastsue ja hoolivuse ja rõõmu ja positiivsusega. Inimene kes teab minust peaaegu kõike. Inimene keda ma armastan kui venda, sest ta on nagu vend mulle. See aeg ilma temaga saab igat pidi raske olema (:
Kolmapäeval siis läksin edasi meto noortelaagrisse. Meil olid seal ka külalised Lätist ja Texasest. Imeline aeg imeliste inimestega. See oli samuti aeg kus Jumal tugevdas ja kasvatas meid. Grupi arutelud olid meeldivad ja lihstalt suhtlemine nendega. Näha kuidas Jumal teeb tööd oma noortes ja üldse noortes ja kuidas ta neid armastab pani end rohkem igatsema Jumalat. See laager möödus kahjuks kiiresti aga ma ei olnudki väga kurb. See oli super aeg. Meil olid seal ka workshopid. Mina osalesin siis draamas. Õppisime ära ühe lihtsa sõnumiga keerulise draama mis alati puudutab paljude südameid.
Ma ei mäleta vahepealset aega aga eelmisel kolmapäeval läksin Tallinnasse sõbrale külla. Ma mitte vähe ei kartnud, sest ta oli türgist pärit aga lõpuks siiski hästi sõbralik ja tore ja abivalmiks osutus. Aga talle tulid ootamatult külalised neljapäeval seega sõitsin Võrru tagasi. Veetsin öö Efka juures ja siis reedel otsustasin häälega minna jälle Tallinna. Suht ilusti sain isegi edasi liigutud. Tallinnas oli mul veidi aega ja siis läksin Hartasse Palvekotta. Mõnus aeg ülistuses ja Jumalaga. Mul ei olnud plaanis minna küll laulupeole aga kuna sõbranna läks mõtlesin et lähen ka kaasa. Mingit erilist kogemust ma sealt ei saanud aga lahe oli siiski. Lõpuks saime ka suht märjaks. Pühapäeval jälle Hartasse. Teenistus oli super ja väga hea sõna oli. Ja siis hiljem bussiga tagasi Põlvasse. Öö olin Põlvas ja esmaspäeval tulin Võrru oma eksi juurde kellest nüüdseks vist jälle mu prageune saanud. Igatahes nüüd olen kolm peäva juba siin veetnud.
Hetkel olen tohutult väsinud kuna päev otsa koristasin siin.
Kunagi kirjutan veel mis midagi teile.
Kalli-kalli

1 comment:

Anonymous said...

vaga huvitav, aitah