17 January 2013

Pühendus

Selle posti kirjutan siia lihtsalt pühenduseks oma ühele "vennale". Oled mulle nii tohutult kallis ja eriline ja vajalik. Ma tean, et ma ei suuda ealeski seda tõestada kui oluline ja vajalik sa tegelikult mulle oled. Ma võin seda sulle miljon korda öelda aga päriselt koos olles ei suuda seda välja näidata kui häppi ma olen, et mul on sinu sugune "venna". Sa oled mulle toeks olnud rasketel aegadel ja sa oled uskunud minusse kui mina seda ei ole suutnud. Oled olnud olemas kui olen sind kõige enam vajanud. Sa saad aru mida ma tunnen. Ma võin sind tihti välja vihastada oma tujude ja lapsikustega aga ma tõesti südamest armastan sind kallis vennakene! Anna andeks, et ei suuda seda päriselt välja näidata aga loodan, et usud natukenegi minusse ja sellesse kui kallis ja eriline ja vajalik sa mulle oled! Aitäh, et olemas oled! <3 p="p">

No comments: