06 December 2007

=)


Nii, see siis minu esimene postitus detsembris.
Igatahes kes ei tea, siis vahepeal kihlusin. Aga mitte päriselt. See pigem mängu kihlus ja sellega oma teema, millest tõesti ei viitsi rääkida. See selleks. Aga ahepeal leppisin oma kallikesega ka ära. Kuigi südames ikkagi midagi kripeldab kõige pärast mis tegin. Ma ei saa sinna midagi parata, et ma asju kaua järgi põen. Isegi asju mis pole tähtsad.
Igatahes oli mul vahepeal aega mõelda. Ma ei oskagi öelda, kas armastan teda, aga kindlalt võn öelda, et ta tähendab mu jaoks rohkem kui ma ei tea kes =). Ta on inimene kes toob mulle naeratuse silma. Jah just silma, sest temale mõedes naeratavad ka mu silmad. Ja seda on näha =) Kindlasti olen armunud. Aga ma mõtleisn, et armastus tekib aja jooksul, inimesega koos olles, teda tundma õppides. Seega ei saa ma öelda et teda arastaksin. Aga kindlasti olen armunud ja ta on nii kallis. Ma olen õnnelik, et ta just minul olemas on.

No comments: