03 March 2008

Elu ei peagi alati õiglane olema

Istun. üksi. Ühikas. Jälle ma ei tea kus mu toanaaber asub. Ei tahagi teada. Ja parem ongi, et et ei tea. Alati on ta kuskil. Ja mis mul sellest, tal on oma elu. Ise teab kus käib ja mis teeb.
Alguses kui ma tulin siia tuppa, mulle meelis siin. Ei, ärge saage valesti aru. Meeldib siiani, aga lihtsalt kõik on muutunud. Mul on toas mingi 3x4 või 5 meetrit aind ruumi, see eest mu toanaabril tunduvalt rohkem. Tal on üle poole toast. Vahest ei oel mul ksukile asju panna. Mitmed riided on lihtsalt kotis, kuna mul pole ei kappi ega riiulit. Mul on siin voodi, laud ja kummut ning üks sahtel kapist. Absurd. Aga vähemalt on rohkem ruumi kui kodus.
Tulin pesust veidi aega tagasi. Eile hakkasin omale ühte kotti õmblema. Niisama. Mulle meeldivad kotid. Eriti omapärased. Aga teginpiiavalt suure, et mul igasugu asjad sisse mahuks. Kaasaarvatud mapp või A4 joonistusplokk. Kott sai isegi päris armas. Peaaegu lõpetasin. Pealt on veel kuidai kinnitada vaja ja mõne tasku teen ka juurde.
Varsti lähen välja ühe poisiga. Ei mitte selles mõttes välja, et kohtngule, vaid õue pildistama. Ta eile küsis kas oskan pilte teha. Ja siis mõtlesin, et võiks välja pildistama minna.
Ookei käisin vahepeal väljas ära. Tegn tast pildid ära. Mõned jäid isegi täitsa okeid ;)
Suht lahe. Ei oleks arvandu et...ah ma ei tea isegi mida. Temaga on kudiagi teistsugune olla. Mõnus rääkida ja värki, olgugi, et ma ei tunne teda veel ja usaldus ei ole nii tugev. Aga ta on omapärane ja huvitava mõtteviisiga :)
Hetkeks lõpetan. Jätkan oma mõtetega ja tegudega õhtul =)

No comments: