04 March 2008

Tujud.


Tuju on midagi millest ei tohiks lähtuda.
Kui kui sa elaksid minu elu, saaksid ise ka aru kui rakse mul on. Kui püüda ennast koguaeg panna kellegi teise rolli. Näidata kui "tugev" sa oled. Ja kuidas sa kõigega hakkama saad. Vahest viskab üle. Alati ei pea olema tugev ja kõigega hakkama saama. Vahest lihtsalt tuleb istuda ja nutta või naerda oma elu üle. Vahet pole siis milline see on. Vahest võib ka kõige parim ja lähedasem ja kallim sõber bloki ette visata. Nii, et sa ei taha temaga suelda. Lihtsalt pole TUJU. Kui sealsamas on keegi, keda sa tunned mõned päevad ja sa lihtsalt tahaksid temaga koos olla teades, et ta saab sinust aru ja teab mida sa tunned. Enamus arvavad, et olen mingi hullult lahe, lõbus ja rõõõmus tšikk. Tegelt on asjad vastupidi. Keegi ju ei näe mis mu sees toimub. Ma olen viimasel ajal ses suhtes asju enda sees hoidnud, et ei räägi gale ühele. Kui räägin, siis sellisele, kes mind eriti ei tunne või mu lähedasi või ülejäänud sõpru.

No comments: