06 November 2007

Rootsist tagasi


Sorry kõigile, et ma ei ole vahepeal kirjutanud. Ma olin ju Rootsis, Uppsalas noortekonverentsil kui keegi veel ei tea. Ma ei tahtnud sinna minna. Mitte, et ma ei oleks tahtnud konverentsile aga ah ma ei oska seletadagi. Igatahes ma ei kahetse et käisin. See oli super hea konverents ja seltskond oli ka väga hea. Üks meie grupist sai päästetud, mis oli minu arust parim mis võis juhtuda. Ma ise sain ka mitmest asjast vabaks.
Esimene päev sõitsime pool kaks Põlvast välja ja Laevale jõudes oli see nii tuttav mulle. Laeval oli suht igav. Midagi polnud teha aga siiski oli lahe
Järgmine päev olime Sotckholmis sealt sõitsime kohe edasi Uppsalasse. Upsalas läks aega enne kui me oma elamis kohta saime minna. Sinna jõudes aga sättisime end kohe sisse ja läksime linna peale.
Õhtul oli esimene koosolek. See oli suht lahe. Siis peale koosolekut koju ja jälle magama. Teise päeva hommikul oli meil hommikusöök. Seal oli väikse kui normaalse valikuga rootsilaud. Peale seda läksime kohe hommikusele koosolekule ja peale koosolekut läksime ujuma, kuna meil olid seal veepargi piletid ka. Ujuda oli häästi lahe. Nii tunnen ujumisest puudust, sest suvel sain ka nii vähe ujuda. Peale ujumist puhkasime veidi ja siis läksime jälle koosolekule.


Kolmas päev hakkas samamoodi. Ja päev kestis ka samamoodi (noo mitte ujumine aga muu). Õhtul läksime mina, Elisa, Anni, Ander ja Ahti jalutama. Mingi mega tuisk tuli. Aga ikkagi meil tulie enne lumi maha kui teil siin Eestis. Hästi lahe oli jalutada ja pilte teha. olgugi et külm ja tuisune aga siiski lahe. Siis magama ja hommikul jälle sööma ja koosolekule. Aga siiski Anni ja Ander olid nii armsd koos (kuigi nad aind sõbrad, aga kes teab mis veel juhtuda võib).


Järgmine päev möödus jälle samamoodi. Oi ei möödunud ka. Viis inimest meie grupist läksid ju Viljandi omadele külla. Nad elasid mingi 50 km umbes Uppsalast väljas. aga lahe oli. ja siis õhtul jälle koosolekule.
Ja siis tuligi viimane hommik. Hommikul käisime Heidil külas. Armas maja on see kus nad elavad. Peale seda läksime koosolekule ja siis peale koosolekut tegime seal grupi pilte. Igasugu hüppmistega ja värki. Ja siis läksime Anni onu juurde tänasime neid et nad meie nii head elukohad seal otsisid ja sõime pitsat. Aga seda pitsat oli nii megalt palju, et seda jäi veel hulgim üe. Seejärel asusimegi tagasiteele. Laev oli ikka sama ja tuttav. Laevas läksin kohe netti, kuna mul oli mega igatsus oma kallikese järgi. Õnneks sain temaga peaaegu kohe rääkida. Ta on nii ülimegagiga kallis mulle. Ja siis eesti noored mängisid nagu maastiku mängu laeval, et pidi erinevaid punkte ja ülesandeid otsima aga lahe oli.
Eile koju. Mega uni oli ikka. Ma ei khetse et läksin. Kuigi olugugi, et igatsus oli pidevalt oli see konverents mega hää. ja seltskond tegi selle veel paremaks.
Kindlasti oleks sellest tohutult palju kirjutadada, rääkida, aga ma ei hakka seda kõike kirjutama. Teile piisab sellest, et see oli ülimega hea konverents.

No comments: