10 November 2007

Talendijaht

Et siis neljapäeval olingi talendijahi saates. Isver kui võõras hääl mulle tundus. Igatahes lahe oli vaadata. Sain kõik jah-id ju. Eluhää. Kuigi ok ma ei ütlegi et see mingi hullem talent on, pi-keelt räägivad paljud ju. Aga samas vaadata neid breikareid ja tantsijaid ja lauljaid ja võimeljaid ja iluuisutajaid ja muid selliseid tegelasi, siis teiste kohta võiks samamoodi öelda, et ah see pole mingi talent ju . Kuid samas kes need kommenteerijad on ja panevad, et oskavad paremini ja kiiremini ja värki, siis palun väga mingu ise saatesse. Ei aga ma ei kahetse. Läkisn sinna uute kogemuste pärast. Ja lahe oli. Paljud endised klassikaaslased imestasid, või olid pigem šokis, et mina seal olen. Tundusin koolis nii vaikne ju, aga lahe oli. Peale saadet kaks-kolm päeva on juba kõik käinud, et ohh ma nägin sind sa olid nii lahe ja muud sellist teksti. Helistatakse ja saadetakse sõnumeid ja reiti ja msn-is. Ei aga lahe oli, kuid samas ei tea kas teine krod enam läheksin.

1 comment:

Janari said...

Sai jah kergelt šokki :)