19 April 2009

Imeline aeg

Neljapäeval tulid Püha Peetri kogudusse külalised. Mustanahalised aafriklased Londonist ja New Yorgist ja külaline saksamaalt. Piiskopid ja pastorid. See oli super aeg. Kõik teenistused olid täis Jumala ligiolu. Me hüppasime, tantsisime ja kiitsime Jumalat. Jumal on nii imeline ilmutama ennast meile just siis kui me teda vajame. Igakord kui ma olen langemas või kaotamas usku, on tema kohal, et mind tugevdada. Ta on parim. Peale teenistust, kui oli palve, siis ma tõlkisin ühte neist kui nad palvetasid. Nad rääkisid nii imelisi ajsu. Prohveteerisid tõesti asjadest millest nad ei teadnud midagi. Jumal lithsalt ilmutas neile inimeste vajadusi ja asju. Eile õhtul oli ka prohvetlik teenistus. Toomas L, Siku ja Ats olid ka meie noortest seal. Siku ja Toomas olid lõpuni. See oli tõsiselt tõsiselt kirjeldamatult imeline aeg koos Jumalaga. Ja kui ta minu pärast palvetas. Ta rääkis mulle selliseid ajsu mida väga vähesed minust teavad. Jumal palus teda mind hoiatada mõne asja eest. Ja Jumal rääkis tema kaudu mu ellu muutusi ja õnnistusi. See oli nii super super super. Ja ta ütles, et kui ta järgmine aasta tagasi tuleb, siis ta tahab kuulda minu edust. Ma võtan need laused ja sõnad mis ta mulle rääkis ja ma kavatsen nendest kinni hoida ja uskuda sellesse ja ma saan nägema muutusi oma elus. Halleluuja.!!! See aasta saab olema imeline aasta koos Jumalaga ja muutused ja üllatused saavad mind tabama. Aaaah kuidas ma ootan seda kõike. Koos Jumalaga pole miskit võimatut. Ta on imeline isa ja suurepärane varustaja. Mul on rikas issi, seega olen ka mina rikas. Halleluuja.
See on imeline kuidas Jumal võtab kellegi, kes võib olla täiesti katki või masenduses ja ta hakkab teda vormima enda tahte järgi, hakkab teda parandama ja tervendama ja kasutama. Meil võib olla erinev nahavärv või erinev minevik, päritolu. Aga kõige enam loeb meie süda. Kui me igatseme Jumalat ja armastame teda kogu oma südamest, saab tema meid kasutama ja õnnistama. Tema käest tuleb kõik rikkus ja väga ja julgus meile. Tema annab meie vajaliku. Ta on imeline Abba issi.
Üks sõber Brasiiliast palus siia kirjutada ühe lause, mis läheb ka kokku minu mõtetega ja jutuga:
Santo! Eu quero ser Santo porque Santo é o meu Senhor Jesus! - Püha! Ma tahan olla püha, sest püha on mu Issand Jeesus!
Kallikalli teile.

No comments: