16 April 2009

Kevad.

Teate, kevad paneb kõik särama. Ma säran küll koguaeg aga kevadel veel eriti =). Ma ei saa aru kust kevadel kõik need poisid välja tulevad kes mulle helistama hakkavad. Üleeile sain jälle ühe abieluettepaneku. Noo mis kõigil on kevad pähe hakand w?
Aga mul on sõbral täna sünna. Ja ta peab küll homme aga mul on kingituste andmisega see kiiks, et mulle ei meeldi neid anda avalikult seega ma sain talle täna selle õnneks ära anda. Ütlesin siis palju õnne ja andisn kingi ja siis ta küsis, et sa kalli ei tahagi w? Ta pole varem kalli teinud, mulle mitte. Samas ta teab, et ma tahan talt kalli ja värki aga jah. Ja siis ma ütlesin ,et noo kui sa annad siis võib. Eks ma siis jään järgmist kallit talt ootama. :P
Eile siis käisime osade noortega Tartus jäätisekokse joomas. Tegelt mõnel on ka muusikariistade poodi asja ja ma sain siis Abakanis käia ja omale pluusile paar asja juurde osta. Eile sain siis omal pluusi ka valmis. Punase t-särgi lõhkusin ära ja tegin topiks ümber. Punusin paelad, ja panin musta pitsi alla äärde ja ühe lipsu ka mustast pitsist. Oii kuis mulle see pluus meeldima on hakanud.
Aga hull lahe aeg oli. Jõudsime siis Eedenisse ja läksime jäätisekokse jooma. Noo ma vähemalt tean nüüd millise maitsega järgmine kord osta. Lõpuks jõime kamba peale veel ühe suure jääjoogi ka ära. Oiiii see oli külm. Ma sain omale maasikaga peavõru jeeei. Mulle meeldib see :D
Tartu trip lõppes Marko pool käimisega. Sain oma tapeedi kätte ja paar apelsini jääkuubikut ka. Aga ma unsutasin oma päikeseprillid sinna. Metsah küll. Aa jajaa ma ei tohi ju sõna metsa ega hekki kasutada. Ega ühtegi teist sarnast parasiitsõna. Keelati ära :D
Tegelt ma ootan ikkagi homset. Siis on see pidu pidu.
Aga okei kalli kalli teile (kes iganes seda ka loeb või ei loe :)

No comments: