01 April 2009

Usaldus

Oeh inimeste usaldust on tegelt nii kerge kaotada. Mulle ei meeldi kallite inimeste usaldustega mängida aga seda tuleb ikka ette. Mind usaldavad kohati need kes võibolla ei peaks seda tegema. Ja kui usaldus kaotatakse on seda nii raske tagasi saada kui mitte just võimatu. Ühe inimese usalduse tagasivõitmiseks kulus mul 2-3 aastat. See aeg ei olnud tore.

Ma kahetsen, tohutult kahetsen, et ma kuritarvitasin ühe peaaegu, et kõige kallima inimese usaldust. See painab mind. Ta teab seda. Sellest polnud mitte kerge rääkida. Ta ütles, et esimene mõte tal oli kas vihastuda või mitte aga ta otsustas, et ei vihastu. Ta kinnitas, et ei ole pahane ja annab andeks aga samas ta ei saa ju samamoodi edasi usaldada mind. Kuna ma olen ka veel selline tundlik inimene siis tulid mul pisarad silma ja mitte vähe. Oeh. Saaks aega tagasi keerata, teeksin kõik teisiti. Ma ei loeks seda mida ei tohiks. Vähemalt sain oma õppetunni juba lugedes kätte. See tekitas segadust ja ei olnud just kõige meeldivam asi mida lugeda. Oeh. Tundes ennast tean, et mina endale ei andesta niipea. Ei unusta seda niipea. Tema jah andestab, on andestanud aga minul endale on raske andestada. Ma tunnen ennast liiga hästi. Olen ju ennegi põdenud asju mitu aastat tagant järgi. Asju mis ei olndu isegi mitte nii hullud, asju millele teised üldse ei mõtlekski.
Ah hekki küllll.

No comments: