13 April 2009

Pakipeod

Meil tulid siis jälle see aasta pakid Ameerikast lastele vanuses kuni 14. Neljapäeval käisime Mammaste koolis. Meil oli lühike näidend mis seletas kergelt lahti Jeesuse tuleku mõtte ja ülestõusmispühade tähenduse. Algas Eedeni aias kuidas Jumal lõi selle ja Aadama ja Eeva ning kuidas nad langesid pattu ja siis kuidas tulid maailma igasugu halvad asjad. Mina olin kurbus. Siis rääkis näidend sellest kuidas Jumal saatis oma poja Jeesuse, kes võttis need halvad asjad enda peale ja oli vahemeheks inimese ja Jumala vahel ning kuidas siis lõpuks inimene sai jälle kokku Jumalaga. Peale näidendit läksime Tiina, Hanna-Kaisa ja Ahtiga jäätisekokse jooma. Oii see oli ka super aeg.
Reedel oli meil siis tüdrukute õhtu. Küpsetasime pitsat ja kooki ja olime niisama. Kui teised tibid hakkasid filmi vaatama, ma ei suutnud enam olla seal ja vajasin aega omaette aga sattusin siis poistega kokku. Tüdrukud ei imestanud üldse, et ma kadunud olen. Nad olid juba kindlad, et ma raudselt poistega olen. Aga see aeg oli ka lahe. Varsti siis kordame.
Laupäeval ma näidendis ei olnud aga ma olin kloun. Oiiii kuidas ma lapsi alguses kartsin. Aga mulle täitsa meeldis. Lahe aeg oli. Osad pildid on orkutis üleval kui kedagi huvitab. Seal neid muidugi vähe aga siiski.
Hetkeks lõpetan. Kallikalli teile :)

No comments: